søndag den 26. februar 2017

velkommen til A.H.L.R.!!!

HER KAN DU LÆRE OM EN DRENG PÅ 8½ ÅR SOM HEDDER AUGUST HECTOR LØYE                                                                      RINDOM:

Jeg er vild med SPOTIFY!!!!!




HER ER DER NOGET  VIDEN OM SPOTIFY:
Hvis i kender SPOTIFY så ved i vel også at man                                                                                    skal have et brugernavn. Jeg hedder ahrindom.
                           

men jeg er også vild med spil! Jeg spiller mest Minecraft playstation 3 Edition!!!!!

jeg spiller online. jeg har spillet Minecraft i 3 - 4 år. mine bruger er i level 5. jeg spiller sammen med min lillebror Tom. denne hjemmeside er lidt lille men færdig nu!
                                                                                     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar